poniedziałek, 17 września 2012

Zapowiedź

Czas chyba najwyższy ostatecznie rozpocząć prace nad tym blogiem:)

Jak sama nazwa wskazuje ma on być poświęcony tylko i wyłącznie plemionom. Forma wypowiedzi jakiej zamierzam używać nie została jeszcze ostatecznie przeze mnie ustalona, ale z pewnością pojawią się jakieś wywiady z tą bardziej rozpoznawalną częścią światka plemion. Myślę też o pisaniu felietonów, moich wrażeń z kolejnych światów (w tej chwili zaczynam na szybkich więc im mogę poświęcić trochę uwagi), być może cofnę się do przeszłości i po rozmowie z kilkoma osobami opiszę dzieje światów na których grałem, a może w końcu nawet dojdzie do tego że zacznę udzielać porad:D (chociaż tu byłbym sceptyczny.. wolałbym raczej wypytać o nie lepszych graczy).

Mam jednak nadzieję że blog będzie się powoli acz systematycznie rozrastał, a czytelników zachęcam do komentowania. Wszelkiego rodzaju uwagi, oraz pomysły na zmodernizowanie i ulepszenie bloga, oraz mojej formy wypowiedzi proszę zamieszczać w komentarzach, bądź napisać na maila FanPlemion@gmail.com. Nie odmówię również propozycji pomocy z Waszej strony;) Czy to pod względem technicznym czy wydawniczym.

Ostatecznie chciałbym tylko uprzedzić, iż ja osobiście zniosę wszelką uzasadnioną krytykę (a nawet do takowej zachęcam), jednak komentarze, które będą obrzucać innych g*wnem, lub krytykować posty z uzasadnieniem 'nie bo nie' zostaną prawdopodobnie przeze mnie zmoderowane. 

Dziękuję za uwagę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz